vrijdag, november 09, 2007

Delight

I was deligted to be in Disneyland Parijs with my family. We had great time over there and have lots of fun. This lay out I made for the OLW challenge. I used my new cricut expression , blond moments paint and the stickles.
------------------------------------------
Ik heb dit loojte gemaakt voor de OLW challenge blog. Ik heb hiervoor mijn nieuwe grote cricut gebruikt wat een leuk speelgoed. De krullen ( leuk want je kan ze ook spiegelen) en de cirkels aan een steel heb ik er mee gemaakt. Verder met blond moments verf gespeeld en mijn stickels.


5 opmerkingen:

Marjolein zei

Leuk Linda, zijn die swirls nou van de cricut??

Corien zei

Vind em helemaal gaaf, ik wil en ook !!!!!!!!!

Lynn zei

Love this layout!
Lynn
OLW

Anoniem zei

Geweldige layout!

xxxMarieke

Mika zei

Looks cool. Hope to see you around Mika (www.mikascrap.typepad.com)