zondag, januari 20, 2008

Nieuwe banner/new banner

Gisteren tijdens de eerste europeese SISdag is deze foto gemaakt door Corinne ik ben er echt weg van en had nog zoveel inspiratie over dat ik er gelijk mee aan de slag ben gegaan. Natuurlijk kon ik dat dankzij de snelle medewerking van Manon en Jacqueline die de foto bewerkt hebben. Dank je wel meiden jullie zijn geweldig.
En wat vinden jullie van mijn Banner en nieuwe look van mijn blog??
------------------------
Yesterday we made this beautifull picture of me on the first Eurpean SISday. I was so happy with it and had so much inspiration left over that I had to make this banner. Thanks to Manon and Jacquleine who had photoshopped this photo for me.
And what do you think of my new banner and bloglook

6 opmerkingen:

Arianne zei

Ik vind 'm heel erg mooi geworden!
Zowel je blog als de banner.

Familie Kubben zei

He Linda, mooie banner!! En geweldige foto, hihi. Ik vond het erg leuk om je (voor de 2e keer!) ontmoet te hebben, haha!! Tot de volgende keer!

Mireille zei

leuk je nieuwe banner =) leuk je ontmoet te hebben

Corien zei

Jij bent druk beizg geweest, hij is erg mooi geworden, maar vind de foto wel wat donker

Marjolein zei

Helemaal super helemaal top! Banner is prachtig, en ik vind je blog eerlijk gezegd mooier zo dan met het roze LOL

Silvitanova zei

Ik vond het erg leuk om je ontmoet te hebben! Tot de volgende keer!