zaterdag, maart 22, 2008

SIS TV kit

Made by Me.
Jawel deze beer op de foto heb ik zelf ontworpen en gemaakt hij is ong 15 cm groot. Voordat ik ging scrapen was ik een berenmaakster en verkocht ze op berenbeurzen maar ja toen kwam Tom en de foto`s en ja toen werd het scrappen.
Maar aan het berenmaken heb ik wel een goede vriendin over gehouden. Toch Jacq???
Deze Lo is gemaakt met spullen uit de vintage kit van SIS TV erg mooi spul.

------------------------------
Made by me.
Yes I designed and made this bear my own. I was a bearartist and I sold my bears on bearfairs. But than my son Tom was born and a made a lot of pictures and yes then the scrapping started and never stopt. But I stil have agood "bearfriend"left of this bearmaking. Did I Jacq??
Made this lay out with al the things that where in de kit of SIS TV i love it.

4 opmerkingen:

Arianne zei

Mooie LO, Linda!
En een mooie beer!

Anoniem zei

Hij is gaaf!! Ga je nu vintage freestylen?? Of zo maar een tussendoortje, ff wat anders:D
En ja, ik ben nog steeds aan het berenmaken en scrappen!!

Gr. Jacq

Marjolein zei

Ooooooh wat een schatje zeg, schitterend!!! Enne.... is dat masking tape, waar je gewoon overheen geverfd hebt? Staat gaaf! Ik ga eens kijken bij de Dollarama of ze ook van die bingokaartjes hebben, vind ik wel een heel goed idee!

Je@net zei

Gaaf joh!
Je PA page is ook mooi geworden!!