woensdag, december 17, 2008

Nieuwe banner

Zo zit helemaal in de kerst sfeer. Een mooi nieuwe banner met Sassa frass papier. Wat vind je er van is het geen schatje
Hier onder nog een paar kerstkaarten die ik voor mijn collegaatjes heb gemaakt.

yes here is my new banner. Of cours with sassa frass paper still love it so much. I can not stop working with it. Ther e is a contest on there blog so this is mine idea. What do you think about it??I am all into chrismas. Here you can find my chrismas cards I made for my colleague.









4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je banner is leuk, moet snel ook iets met dit papier gaan maken. Leuke kerstkaartjes en wat een gave zilveren ster:)

Gr. Jacq

Marjolein zei

Ik vind je banner enig! Achtergronden vind ik ook erg leuk, alleen als ik op die site ga kijken, snap ik er net zo weinig van als jij! Maar goed, ik kijk wel bij anderen en laat de mijne lekker zo als ie is:-)

Unknown zei

Mooie banner heb je gemaakt! Ben benieuwd hoe de rest wordt :D

Fia zei

Linda ik ben sprakeloos, wat maak jij een mooie dingen, helemaal mijn stijl!!

Schitterend!!

Groetjes Fia