woensdag, december 23, 2009

zooitje

Ja het is een puinhoop hier in huis. We zijn intern aan het verhuizen en dat betekend dat ik naar zolder ga, Joep naar de voorzolder en Tom met zijn speelgoed naar beneden. Nou dat is me een berg werk dat wil je niet weten. Ik heb me zelf maar verwend met een staple leuke dozen met matroeska`s Gelijk maar in veelvoud gekocht kan ik weer voor uit.
Verder kijk ik erg uit nar zondag als we richting Parijs vertrekken vanaf maandag zijn we 3 dagen in Disney land jehhhhh
------------
I am very busy with packing. We are moving several rooms in the house and it is realy a lot af work. so I am not happy at the moment. No scrapping or stamping......
but in about 5 days we are driving to Paris to visit Euro Disney jehhhhhhh


1 opmerking:

Marit zei

Oooohhhh, sorry hoor, maar het is inderdaad wel een beetje een puinhoop - hihihihi - en dat met de kerstdagen! Ach ja, op andere dagen is het net zo lastig dus wat maakt het uit! Ik wens jouw ook heeeeele fijne dagen (en ook in Parijs heel veel plezier, doe de groeten aan Alice!)