vrijdag, januari 29, 2010

OT/ scrap it and wrap it

Nog steeds aan het opruimen. Deze keer kwam ik alle lootjes tegen die ik heb gemaakt maar die nog niet in fotoboeken terecht zijn gekomen. Ik moet nodig boekschroeven halen. Alleen nu is het te slecht weer daar voor.
----------------
Stil unpacking. This time I found all my lay-outs that I made the past years, but i never put them in a album. So this is the next job. Vanmorgen gezellig bij Jenanine langs geweest om weer nieuw scrapmateriaal op tehaald om wat mee te maken voor haar internet winkel http://www.scrapitandwrapit.nl/. Het volgend weekend staat ze in de Evenementenhal in Rijswijk dus als ik jullie was zou ik zeker even bij haar gaan kijken want ze heeft leuke aanbiedingen.





2 opmerkingen:

Miriam zei

Greetings from sunny Australia :) just popped in to say hello.

Unknown zei

Wow dat is een flinke stapel die je nog moet opbergen. En je snaek ziet er leuk uit.