maandag, januari 31, 2011

art journaling

IJverig geweest de afgelopen week twee art journalings gemaakt over dingen die me bezig houden. De eerste die ik eigenlijk als laatste heb gemaakt gaat over mijn nieuwe werk en de tweede over dat ik weer met de fitness ben begonnen na een aantal jaren niets meer te hebben gedaan. Mijn lichaam is niet altijd in balans en kan juist de fitness goed gebruiken maar ja dat kost tijd en daar heb ik niet altijd zin in.

Vrijdag bij Ikea geweest en deze planken gescoord en ze staan prachtig op mij nhobbykamer

ach en kijk toch eens naar mijn mooie poezen gezellig samen in de nieuwe mand is het geen plaatje.
-------------------

I have been busy this week made two art jounalings pages about my work and about sport/fitness. I always have to keep my body in balance but I need to goto the fitness but I don`t like it so after a few years I went to it again and i am proud of myself.

Friday i went to Ikea and bought these shelfs and I am very happy with them.

And look at my cats I love them :-))




Geen opmerkingen: