maandag, mei 09, 2011

Origami/Siebold huis

Gisteren voor eerst sinds jaren weer eens origami les gegeven. Het werd eigenlijk een soort familie les erg leuk er zaten 12 kinderen 3 vaders en een oma. Onder de kinderen waren zelfs twee Japanse kinderen die ik dan in het engels les gaf zo bijzonder. Ze hebben een aantal dingen gevouwen waar onder ook het vlindertje ik heb ze een ATC tje voor moederdag laten maken.
-------------

It was really fun to do some origami lessons again after all those years. I had a group of11 children., 3 fathers and 1 grandmother that is realy amazing a whole family on my table to teach them som origami. There where even 2 Japanese kids so I have to teach them in englisch. I Had great time. They also made 1 ATC with the butterfly for mothersday.



1 opmerking:

Sandra zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Heb natuurlijk ook even op jouw blog rondgekeken en wat ben je lekker veelzijdig. Ik zag zoveel verschillende projecten langskomen! Vooral je art journal pagina's vond ik helemaal geweldig, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat zelf ook het liefste doe.
Groetjes, Sandra