maandag, januari 02, 2012

Happy New Year. Gelukkig nieuwjaar


Normal live has started today. I cleaned my kitchen and doing the laundry:-( 
Lucky for me I had sometime to make something creative yesterday . I played with my Jullie stencils I am still very happy with them.
My sister made this gorgeous bag for me from a old postbag from the USA .I am a lucky girl:-))

---------------------------

Zo de feestdagen zitten er weer op en het "gewone"leven kan weer beginnen. Dus vanmorgen hard gepoetst en geboend nu nog de kerstsingen sprtere ndie ik dit jaar niet hebruikt heb.
Gisteren nog wel creatief geweest en deze kaartt gemaakt  gewoon even spelen met  mijn moois stencils van Jullie en mijn zoon had de stempel al op het goede jaar gezet e nde dag dus hij lag klaar voor gebuik

En kijk eens wat ik een mooi kado onder de kerstboom vond.... Gemaakt door mijn zus van een oude postzak uit Amerika erg leuk en super mooi


Het nieuwe jaar in knallen nou dat heeft Tom gedaan hoor hij hield er zelfs een brandblaar aan over. en we hadden hem nog zo gewaarschuwd maar ja al doende leert men

1 opmerking:

Marit zei

Ik wens je een prachtig en creatief 2012 Linda! Aan je eerste werk te zien gaat dat vast lukken!!